Bröllopsplanering i Östervåla...

Jaha, blev en brukdkonsultation för mig. Dessutom ute i östervåla. Därav den klena uppdateringen. Fick reda på att det faktikst blev av kl. 3 vid tolv, och bara bussen dit tar över en timme.
Bråttom bråttom, in i duschen fixa mig, kolla att allt jag behövde var packat, dra ner på stan, hinna ta ut pengar och sen dra till stationen och bussen. Tajt om tid men jag lyckades.

Nu är jag i vart fall hemma, har en liten irriterande huvudvärk, som förhoppningsvis går över när jag fått lite käk i magen. Var ett par timmar sen jag käkade nu.
Tvätten är i maskinen, dammsugaren redo och jag börjar så sakteliga även att bli redo att ta tag i allt som jag skulle gjort under dagen.

Fick även en förfrågan om att tipsa på hur man kan sminka sig för att göra ögonlocken mindre, eller en illusion av det i vart fall.. =P Det kommer upp under kvällen, men känner att jag vill beta av en del här och få lite mat i magen så att det jag skriver är bra och inte mest en massa förvirrat babbel... typ som just nu... =P

Malle - back in town...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0