Knåda, knåda...

Blev ett långt och skönt pass på gymmet. Behövligt med.. så skönt att det alltid är så lite folk så man slipper trängas och allt sånt. Love my gym!

Efter det blev det en sväng på stan och så satte jag mig och käkade en jättegod räk och kräftsallad på Olivomat i väntan på min massagetid. Klockan 2 var det dags och det var bara att strippa av sig kläderna och hoppa upp på britsen.
Stackars tant!
Asså när hon drog händerna på min rygg så var det som att  dra händerna längs ett radband. Knut efter knut... Hade bokat en helkropsmassage men hade tänkt säga till dom att koncentrera sig på ryggen då det är där jag har problem. Well, hon hann bara med ryggen och ansiktet, och då fick hon ändå kanske bara bort hälften av alla knutor och all stelhet. Så hon kämpade, och fy satan va ont de gjorde. Men nu är det i var fall bättre, och det är ju skönt det.
Riktigt söt liten tant!
Ska tillbaka snart igen för att ta resten. Ska försöka gå en gång i månaden för att hålla ryggen i shack.

Så bor ni i Uppsala så kan jag verkligen rekomendera Relax House, rikigt trevliga och duktiga.
En helkroppsmassage på 30 min 290 Kr, och en helkroppsmassage på 60 min 495 Kr.


Bild: google.se

Nu är jag så trött och slapp att jag tror att jag ska sova en timme innan jag sätter igång med diverse sysslor här hemma.

Malle - skööönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0