Error...

Har inte gått att logga in på ett par timmar. Så sjukt irriterande, men nu funkar det i vart fall så ska inte älta det mer.. =P

Har varit ute på IKEA med Miss. L och fikat lite, sen på vägen hem var jag förbi solariet. Måste ju få upp brännan lite så här nu när det börjar närma sig vår.
Tänkte att jag skulle slänga in två skönhetstips till er senare under kvällen och även tipsa er lite om mina favoritskobutiker.

Imorgon ska jag jobba, min chef ringde och ville att jag skulle komma förbi och jobba undan lite saker, är ju ändå ledig och har inget för mig så varför inte.
Sen på eftermiddagen så kommer Mr. F hem, äntligen. Så blir kanske lite dålig uppdatering imorgon kväll och på torsdag. Men sen åker han igen så då kan jag blogga igen.

Men men, ska göra lite mat och sen ska jag tipsa om lite grejer. Ska laga Chickenbits, och till det blir de keso och sallad. Mumma!

Malle - gött med chickenbits..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0