Världens härligaste män...

Blev inte en sån jättetidig kväll för mig i alla fall igår.
Såg ju att det var Grey´s Anatomy, vilket jag inte alls brukar följa men gårdagens avsnitt var rätt bra, sen så var det premiären för Världens Härligaste Män, och det var manju bara tvungen att spana in.

Jag tycker om Ann Söderlund brukar vara en riktigt bra programledare. Hon har en shjyst stil, är rolig, bjuder på sig själv och hela den biten. Men igår, vad var det som hände?
Ska man nu ha ett program om män, då kanske man inte ska va alldeles fnittrig, blyg och allmänt "fjortis". Hon brukar ju kunna tackla alla situationer på ett ballt sätt!
Sen tyckte jag hela programmet var allmänt rörigt, oregiserat och jag vet inte riktigt vad dom ville ha ut eller sagt. Dessutom så känns det som att en del grejer borde man ha tagit omtagningar på, vid felsägningar, stakningar mm...
Nja.. jagvet inte, det här måste ha varit de sämsta i hennes karriär hittills!



Bild: Aftonbladet.se

Vad tyckte ni om programmet?

Malle - ut i regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0