Natti Natti...

Filmhelvetet fattar jag nada av, fixar det imorgon!

Ska ta nattrundan med bossen, sen blir det till att fixa sig och sist sängen. Kommer ju inte alls kunna somna på ett tag, så lär väl ligga och kolla på tv ett tag. Klockan är satt på 05.15... gaaah, hur ska detta gå.
Men brukar iofs ha lätt för att gå upp så tidigt. Det är lixom för tidigt för att man ska kunna va trött. Det kommer senare sen, när man vart vaken ett par timmar. Tyvärr....

Ska försöka hinna med en dagens innan jag drar. Kan dock inte lova nått!
Kommer inte att ha möjlighet att uppdatera något förens jag kommer hem, vilket är runt 6-tiden. Så håll utkik. Ska se till att fota massa, kanske filma en del med. Ska bli så kul imorgon!

Hoppas att ni har en underbar fredagskväll (slog mig nu att det faktiskt va fredag), festa lite åt mig med!

Malle - önskar god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0