Mina jag och Irene...

Älskar den filmen. Om ni har missat det så går den på trean nu. Riktigt bra och rolig film. Exakt min humor. Älskar Jim Carey.
Har missat det mesta dock eftersom jag kollat på Desperate Housewifes. Äntligen blev den där Kayla avslöjad. Det skrämmade är ju att det finns ganska många sådana barn där ute i världen.

Har pratat med Miss. L med om kroppsmålnings-sm på lördag. Blir inte bara så att jag ska styla håret, utan jag ska även sminka håret. Tema osv vill jag inte avslöja förens lördag, eller kanske på fredag kväll. Ska sjävklart fota en massa under eventet. Får se hur jag löser det med den andra plåtningen på lördag med... hmm, men det löser sig alltid.
Ska i vart fall blir sjukt kul att sminka detta, få leka av sig lite. Niiice!



Nu ska jag kolla på Tila Tequila 2, har iofs sett hela serien på mtv.com för längesen så vet hur det slutar, men gillar den här säsongen!

Malle - framför tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0