Lunchbreak...

Har tagit en liten lunchrast mitt i allt ringade. Efter ett tag tröttnar man på att sitta i telefonen. Men snart så är det bara att hopp påt igen!

Blev en god macka från subways, med grovt bröd, kalkon och skinka. Vitlöksdressing till det.. muuumma!
Älskar subways mackor, eller älskar mackor överhuvudtaget. Mamma brukar skämta om att det finns ingen som äter så mycket bröd och gluten som jag.
Jag var nämligen allergisk, eller snarare intollerant, mor mjöl, eller gluten som finns i mjöl ända till jag var ca 12 år. Och på den tiden så var det som var glutenfritt inte speciellt gott, eller gjorde man glutenfria pannkakor så var det skitgott, men pastan osv var ingen hitt. För att inte tala om brödet som man mer eller mindre kunde slå ihjäl eller torka ut folk med hur färskt det än var. Kan än idag komma ihåg hur vissa saker med gluten smakade. Fick då och då äta saker med gluten då jag inte var helt allergisk. Tycker än idag att vitt bröd i alla dess former är bland det godaste man kan äta. Äter väl igen de 12 åren jag missade med bröd.. =P



Finns det något i matväg som ni verkligen bara älskar och inte kan vara utan?

Malle - eating...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Välkommen till Spotlife. :) Jättefin bloggen blev!

2008-10-23 @ 13:02:57
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Julia

Fy va snygg blogg du har! Riktig cool header har dom fixat.

Bra på att sminka verkar du vara med :D

2008-10-23 @ 14:33:58
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0