Krångligt internet...

Mitt internet dog på eftermiddagen i salongen. Ingen aning om varför, men gör det ibland. Nu är jag i vart fall hemma igen och är därför med internet igen.
Ska värma på min asgoda köttfärssås som jag lagade till i lördags, och sen ska jag faktikst mest slappa framför tvn, blir väl kanske lite lite pappersarbete med. Han dock med det mesta på jobbet idag. Jätteskönt!

Bokade tid hos veterinären för Bossen idag. Han ska ju ta sin ettårs vaccination och så ska han dra en tand. Opassande nog så fick han tid för spruta och operation, på sin födelsedag... Stackars bubben, han kommer va helt groggy... =P



En mycket mycket liten Boss... Första kvällen han var hemma hos mig.... Oj va snabbt han växer, snart är ju killen ett år!!

Nä nu är jag sjukt hungrig!!

Malle - maaaat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0