Frukost och telefonkonference...

Prioriterade att få sova lite längre idag, så ska strax käka frulle här på jobbet. Och ska även strax sätta mig i en telefonkonference. Drömde nått riktigt skumt i natt, men nu kommer jag inte längre ihåg vad... Hmm...

Anyhow, kommer blir en ganska lugnt dag, fast med mycket ärenden, pappersjobb osv. Måste även gå förbi UNT för att fixa in en annons till ett event vi har här i Uppsala i slutet på November.
Sen ska ju alla 3 plåtningar i helgen planeras. Va ska vi ha för tema, kläder, smink, ute eller inne vilka tider osv. Som det ser ut nu så är det 1 tjej och 2 killar som ska plåtas. Skoj skoj, det kliar verkligen i mina portfoliofixarfingrar!

Känner mig ganska frisk nu, börjar verkligen gå åt rätt håll. Känns bra så att man kan komm aigång med träningen snart igen. På riktigt denna gång!
Har hittat ett nytt gym här i Uppsala som man kanske ska testa på, verkar bra, bra pris med.

Nä, snart så ringer telefonen och då har jag inte tid med det här längre.. =P
Hörs senare!

Malle - working..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0