Uppe med tuppen, nästan...

Har redan hunnit göra mig i ordning och ska strax kasta i mig lite frukost, sen bär det av till butiken. För sista gången. Ska bara va där en snabbis för att Återbruket ska komma och hämta lite möbler, och sen ska jag kasta mig på en buss ut till industristaden och till Nordea för att fixa det sista med flytten. Sen är jag av med butiken helt och hållet. Nu är i princip allt fixat, är ett par smågrejer kvar bara. Äntligen, gud vilken tid och energi detta har tagit dessa två veckor.

Sen ska jag förbi IKEA en snabbis och handla lite småsaker... så kommer väl tillbaka runt 12, så då hörs vi då. Då får ni ju självklart även se mina inköp från IKEA.

Malle - god morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0