Tack för idag...

Nu ska jag hoppa i säng. Ska upp lite tidigare imorgon så att jag hinner med en timmes powerwalk på morgonen. Sen blir det lunch med Miss. L och sen brudkonsultation inför lördag.

Ska försöka hinna rensa i garderoben och packa det sista utav sminket imorgon med. Och på eftermiddagen kommer brorsan som ska bo här ett par dagar. Massa skoj som händer denna vecka, massor av småpill att fixa med. Blir för rastlös om inget händer så passar mig utmärkt!

Nu är vi uppe i över 80 tävlande och det är superkul.. Och eftersom det varit så populärt så har jag och fotografen bestämt att ha en till likadan tävling igen. Blir nog till våren.. Men kommer som sagt ett litet "tröstpris" till er andra som inte vinner... Och när denna tävling är över så kommer två tävlingar där man kan vinna smink och vertyg upp.

Natti Natti alla <3

Malle - time to sleep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0