Söndagsmorgon...

Då var det återigen söndag. Jisses va tiden får fort hela tiden.
Gick bra att jobba igår.. .men var inte alls så mycket att göra för att vara en löningshelg. Iofs så sparar folk kanske sina pengar till julklappar och alla studenter ska väl ha pengar att åka hem över julen... =P

Ska väl slänga i mig i lite frulle... köpt vörtbröd i fredags typ vääärldens godaste matsak. Sjukt gott!
Sen ska jag åka hem till knivsta för att käka lite adventsmiddag där, ska åka ut lite tidigare innan de blir mörk så att Bossen får springa av sig lite.

Så hörs ikväll när jag kommit hem mätt och belåten.. .=)

Malle - matdags...

Kommentarer
Postat av: Daniella

Helloo!



Hoppas ni haft en bra dag på landet.

Fanns det någon snö kvar eller är det lika tomt som här? Lite trist tycker jag.



Sorry, klantigt av mig att inte nämna ögonfärg.

Jag har ljusblå ögon. La upp en mycket trött men ny bild alldeles nyss.

Men bara om du har tid. Hoppas vi hörs!

Hälsa Bossen.

2008-11-30 @ 19:45:08
URL: http://baradani.se/?tmp=27030039

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0