Shopping...

Shit vilket väder det är... men lyckades ändå promenera ner till stan fram och tillbaka och uträtta i princip alla ärenden. Skönt att få det gjort.
Gick till banken, köpte en dragkedja till min jacka som behöverlagas, köpte julkort, gick och hämtade posten i gamla butiken, köpte en juloch nyårsklänning osv.... Effektivt!

Har fotat allt nu.. eller ja nästan allt.
I kista köpte jag i vart fall detta:

Vitt, grått och svart linne från Gina Tricot.
Skor med fodring från Nilssons.
2 vita skjortor med detaljer från Lindex.
Svarta kavajbyxor Gina Tricot (ej med på bild, se dagens outfit).
Jacka, stadium, Everest.

 
        
  


Idag köpte jag även denna klänning på Gina tricot att ha på julafton, och på nyår när jag jobbar.

 


Dagens outfit bestod av kavajbyxor, vitt spetslinne och stickad lång tröja. Mysigt sådär i kylan.



Har trott att det är tisdag hela dagen, så skuttade glatt hem för att få se de nya avsnittet av The Hills, men kom ju på att de var ju bara måndag.. smartass! =P

Nu ska jag strax gå ut med råttan och sen börja fippla med lite jobbgrejer här hemma. Mm... blir nog en mysig kväll med massor av levande ljus här hemma... Självklart kommer skönhetstipsen upp... Tror jag vet vad båda ska handla om, men ni kan ju alltid komma med egna förslag!

Malle - effektiv som tusan.... =P

Kommentarer
Postat av: theFreak

snyggt

2008-11-24 @ 20:20:26
URL: http://thefreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0