Pjuu...

Först nu kom jag hem och jag är helt död.

Hade en mysig, skön hemmakväll med god mat och massa mys med doggen. Började fundera på att börja röra mig mot sängen vid halv 11 tiden, men 10 i 11 så ringer telefonen. Jag jobbade och jag var en timme sen. Jag var helt bombsäker på att jag inte jobbade, men det gjorde jag tydligen så var bara att snajda till sig, hoppa upp på cykeln och dra till jobbet. Kom hem vid 4... Dagen idag har gått åt till att sminka och städa. Fick nyss i mig mat, det enda jag ätit på hela dagen så har världens migrän. Tror därför inte att det blir så mycket mer bloggande idag.
Ska lägga mig och vila, få i mig ordentligt med mat och vatten....

Föresten, mitt jäkla berg av skit i hallen, har kommit tillbaka! Sista lasset gick från butiken idag... SUCK!!!

Måste även säga att jag verkligen avgudar tjejer (och hennes syster) som jag fixade idag. Har fixat henne fler gånger. Och dom är så himla trevliga och underbara! Tänk om alla kunder kan vara så.. inte för att alla andra är hopplösa, men finns ju några hopplösa fall... =)

Nu blir det vila och mat.. får se om jag blogga rmer idag, annars hörs vi imorgon!

Malle - vilken dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0