Öh, god morgon...

Morgon och morgon. Gick faktiskt upp nu. Är helt död, har åkt på världens förkylning. Typiskt jag som längtat efter att få träna och så. Men är bara att vänta ett par dagar till. Lika bra att vara helt frisk.

Kände dock på mig att jag skulle bli sjuk, blir alltid så om jag är ledig mer än 3 dagar, vilket händer jäääkligt sällan. Min kropp är så van vid att stressa och jobba så när jag väl är ledig och kan slappna av så blir jag alltid knölsjuk. Magsjuka, influensa, halsfluss osv... glad att det bara är en förkylning (än så länge). Fått det av pappa, han är oxå sådär att han inte kan vara ledig.

Ska småfippla en del idag, och sj'lvklart så ska jag blogga. Ska rensa ut boxarna på dubbleter och så ska jag nog ta och göra en blåbärs och hallonpaj, det var ett tag sen.

Nä nu skriker hunden och vill ut... Hörs!

Malle - uppe sent idag...

Kommentarer
Postat av: yasmine

tack, Ja det vore skit kul att jobba ihop, men kan ju alltid köra en tfp för att uppdatera portfolion, för när det är jobb bestämer ju inte jag.

Vad görs idag då? kraaams

2008-11-04 @ 14:17:20
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine

oj jag har många ideer. vad heter fotografen?



-en barbie session vore kul mkt rosa, kanske lite rosa rekvesita mm gulligt plastigt barbie style.



-en porträtt session där du som mua kanske har nån rolig smink ide gärna lite extremt kanske glitter paljetter,lite extremare ögonfransar.



-Kanske kan införskaffa el försöka få tag på en lite sexigare julklänning , du vet typ med mkt vitt fluff på, finns på elite ladies att köpa tex, då kunde man vara i studion klä en julgran med lite kulor, lite sexigt söt och julinspirerat.



vad tror du? har du nån ide?

krams



2008-11-04 @ 14:25:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0