Nytt avsnitt av The Hills...

Kollade nyss in de nyaste avsnittet av The Hills på Mtv.com... Ojoj nästa avsnitt kommer bli sjukt spännande!

Just nu ser jag repriserna av Top Model, ska snart slå en pling till Miss. L och sen ska jag slå en pling till ytterligare en Miss. L.. =P
Nu bränns snart brödet som värms i ugnen...

Är verkligen jättekul att så många är med och tävlar.. Kan tänka mig att många fler vill vara med, men att de inte kan ta sig hit och så... vilket självklart är synd.. Men men, det kommer fler tillfällen!

Nu kallar maten!

Malle - äter...

Kommentarer
Postat av: Melina

Älskar The Hills! Såg också precis på det nyaste avsnittet! :)



Allt bra ?

kram

2008-11-18 @ 18:14:42
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Melina

Mm! Jag vet, får vänta en hel vecka! Men men, hihi.. nästa avsnitt kommer nog vara riktigt bra:)



Härligt, jo det är bara bra med mig, lite trött bra :P

2008-11-18 @ 19:26:46
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0