Morrn Morrn, ny vecka...

Yes, nu är det ny vecka och jag har varit uppe ett litet tag, ska snart hoppa in i duschen, fixa mig ocg dra ner nån timme på stan för att uträtta en del ärenden. Sen ska jag fortsätta fippla här hemma med en del grejer... =)

Idag kommer 2 skönhetstips upp på bloggen, nu när jag mår lite bättre och återigen har tid.. =P
Var en tuff helg. Men men nu är det ny vecka och nya tag. Ska fota allt jag handlade igår med, men ska handla lite till grejer på stan så fotar allt när jag kommer hem!

Stackars bossen gillar verkligen inte detta väder... Han fryser typ ihjäl. Fast man har en jacka på honom. Tror de är värst för hans lilla tassar. Men skor? Där går min gräns. Kläder för att skydda dom när de blir kallt ute, det har jag inga problem med, men skor?
Kanske måste... Han kan ju inte bara gå ett par meter sen vända och vägra gå hela vintern... Och så står han där och försöker lyfta alla tassar från den vita besten som gör att han fryser, och så ramlar han... =P

Nä nu lite frukost, sen stan. Bilder på shoppingen nä jag är hemma igen då!

Malle - dags att sätta igång med dagens bestyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0