Morrn morrn... lite sent kanske...

Morrn morrn folket!

Skitsent jag vet, men sov faktikst till halv två. Jag har bestämt mig för att bara njuta när jag är hä ute. Hade först tänkt träna en massa osv, men jag känner verkligen att min kropp behöver vila, frisk luft och att bara få va. Jag kan seriöst sova hur mycket som helst och nu när jag äntligen kan sova, efter ca 2 år med grova sömnsvårigheter, så är det så jäkla underbar känsla att vara trött, och att faktikst kunna sova.

Har självklart varit ute med bossen en massa med.
Så mysigt att traska runt här ute i naturen... LOVE!

Skulle ju haft en sminkning igår, men de ringde i måndags och ville ändra den till idag, men nu får jag inte riktigt ihop det med transport osv så har lämnat medellande om att jag vill flytta på de tills mina föräldrar kommit hem, skulle ha gjort de då från början egentligen. Men men, hoppas att det går bra, dom ska ju i alla fall inte göra det till något speciellt.
Hoppas att jag får svar relativt snart i vart fall...

Nu blir det lite lunch, kommer snart ett skönhetsinlägg...

Malle - lever livet på landet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0