Lite klargörande...

Hej igen.. sitter och fipplar med en del papper.. ska kanske snart ge mig för idag och poppa lite popcorn och njuta av att det faktikst är fredag.. =P

Ang tävlingen!
Var väldigt många som inte följde reglerna så bra så därför gjorde jag så att alla utan blogg och de som inte kopiera mitt lnägg helt och hållet och skrev på sin blogg som man skulle fick en röst var, alla som följde reglerna och som hade blogg fick tre röster. Så det blev nog rätt rättvist i slutändan ändå.

I nästa tävling kommer alla som inte följer reglerna till punkt och pricka att diskas! Denna gången var jag och Mr. J otroligt snälla, detta är trots allt ett pris som är värt otroligt mycket pengar, och framför allt tid!

Kommer som sagt en identisk tävling i vår sen!

Malle - fortsätter med pappren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0