Listan betas av...

Pju.. här jobbas det på vill jag lova..

Har redan hunnit:

Gjort rent i spisen
Gjort rent i kyl och frys
Rensat lite i kyl oh frys
Hör av mig till 5 personer som jag behövde stämma av lite med
Mailat ett antal folk om möten osv...
Anmält mig till bröllopsmässa i jan
Tagit bort en del gamla annonser på blocket
Mailat ang en lägenhet
Fixat med lite julklappsgrejer

Så nu ska jag fortsätta i samma stil så att så mycket som möjligt blir klart idag!

Älskar när jag får sånna här ryck och är sjukt effektiv.. =P
Skönt när allt är klart... nej jag är inte riktigt frisk!

Malle - fortsätter slita på...

Kommentarer
Postat av: yasmine

halloj oki jag förstår jag är uppbokad helgen 28/29/30, men är väl oftast lättast med helger tror jag fråga honom om dag så bekräftar jag söt, kram på dig hoppas allt är bra

2008-11-19 @ 17:33:01
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine

ja gör det...

ska bli super skoj. kram

2008-11-19 @ 19:32:57
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0