Krångligt internet...

Mitt internet har krånglat som tusan hela dagen, därav dålig uppdatering.
Har dock hunnit beta av ytterligare en massa saker på att göra listan!

Hoppas att jag inte jobbar inatt. Kom ju på att Saluhallen slutat med sina studentfredagar sistafredagen i månaden, så har jag tur så slipper jag. Visst jag behöver pengarna, och älskar att jobba där. Men på dessa studentfester finns de typ inget att göra och så ska jag ju upp och sminka tidigt imorgon. Återstår att se, har försökt få tag på Miss. S men ingen framgång där.. =P

Nu ska jag gå och dra vinnaren, kommer inte bli en v-blogg om de då jag ser ut som 57000 svåra år.. =P

Hörs strax, och då har vi en vinnare!

Malle - går och drar en lycklig vinnare... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0