Jag hatar räkningar...

Sitter och försöker bena ut lite strul med en faktura här... Hållt på hela dagen (läs: de 1,5 timmarna jagvarit vaken).
Jäkligt lätt när de företaget som utställt fakturan verkar ha gått under jorden. Men fick tag på dom till slut genom lite andra företag.. Tur för dom!

Ska väl snart börja fixa mig med, ska ju ner till tåget om 2,5 timmar. Ska packa det sista med. Sen bär det av... Bossen är skitglad att få komma hem till Mormor... =P

Tror det blir mer upptadering och skönhetstips när jag landat ute på vischan.. Så ikväll blir det megauppdatering. Ska nog spela lite av brorsans nya spel... Skitäckligt. Spelade det igår, höll ju fan på att skita på mig. Zombies som flög runt överallt.



Här har ni någon som riktigt längtar efter att få komma ut på landet.. =P

Malle - hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0