Imorgon blir det tandläkaren...

Nu är jag hemma, blev mycket senare än vad jag hade tänk mig. Men det var mys att träffa familjen lite.
Käkade en god söndagsstek med potatis och skysås. Mumma...

Ska strax hoppa i sängen ska upp ASTIDIGT imorgon. Ska nämligen (äntligen) till tandläkaren med mina visdomständer. Hatar ju tandläkaren så är skitnervös. HATA!!!
Men de ska nog gå bra förhoppningsvis.

Efter det ska jag vid 12-tiden träffa en ganska stor bloggprofil tillsammans med Mr. J, ni kommer väl ihåg min eminenta fotograf? Vi ska nämligen styra upp en, eller kanske fler plåtningar tillsammans med honom. Vem de är får ni veta efter imorgon. Någon som kan gissa kanske?

Därför blir de nog lite skralt med inlägg under första halvan av dagen, beror dock på hur lång tid de tar hos tandläkaren, bär hinna hem och ge er minst ett skönhetstips.. nu har jag ju jobbat så sjukt mycket denna vecka att det varit lite svårt att hinna med.. men nu så har jag lite mer tid igen.. Ni får ju ha lite överseende med att jag har ett liv utanför bloggen med. Vill ju skriva ordentliga inlägg, lägga tid på dom så att de har lite kvalitet inte bara skriva saker för sakens skull.

Jag och Mr. J har även kommit överens om att tröstpriset kommer att publiceras imorgon, och jag har även fixat till de sista inför tävlingarna dr en del smink lottas ut!

Hörs imorgon sötisar!

Malle - time to nanna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0