I´m up...

Sådär.. nu har jag hunnit promenera med doggen och ätit frukost. Blev dock inte så tidigt som jag ville och ingen powerwalk då jag somnade vid 4 någongång... Suck!

Ska fixa iordning mig nu för om en timme ska jag möta Miss. L för en lunch på Cupido... Mmm en sallad. Deras sallader är lätt godast i sverige...
HInner nog hem en snabbis emellan lunchen och konsultationen annars hörs vi efter det. Har 3 nya skönhetstips att slänga upp i kväll, dessa kommer vara lite annorlunda så tror många kommer tycka att de är intressanta....

Nä... hörs lite senare.. Ska nog fota hur jag ser ut idag så slänger jag upp det senare, hinner inte just nu =)

Malle - mmm cupidos fetaost...

Kommentarer
Postat av: Julia

gud va skönt att sova så länge

2008-11-17 @ 16:14:27
URL: http://www.jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0