Gooood Morgon...

God morgon, gud va jag har drömt sjuka drömmar i natt. Wierd!
Men men, jag är i vart fall vaken och ska strax käka lite frulle. Bossen är glad att snön smälter bort, jag tycker däremot att de är lite trist. Men hinner förhoppningsvis komma mer innan jul!

Gud vad glad jag är att allt packande, orderlistor osv är klara.. Så skönt, nu kan jag chilla lite. Nu är de mest en del telefonsamtal och sånt som måste göras. Ska ner en sväng på stan med, få se om de blir idag eller imorgon.

Ikväll ska ju jag och Miss. L ha skräckfilmskväll.. men får se om jag fått mina pengar, annars måste jag kanske skjuta på det.. Igen... =P
Vi ska ju hyra en massa filmer, köpa en massa gott (nyttigt) och kolla hela natten. Jag som är sjukt mörkrädd kommer ju inte kunna sova på dagar efter detta... Haha..

Nä ska äta nu och slå Mr. B en pling, han messa mig vid 7 tiden.. vem fan orkar svara då? =P

Malle - vill ha kvar snön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0