Goood morgon sunshines!

Hej hej sötisar, sovit gott... jag har sovit som en stock, därav den sena uppdateringen... Brukar väl iofs nu för tiden vara en självklart het host host =P

Hade världens konstigaste dröm inatt. Jag och min kompis skulle gå och fixa en del grejer hos ett företag, men vi skulle gå hela dagen på stan först. Inge mer me de men på kvällen när vi skulle till själva företaget skulle vi igenom nå himla tullar, typ som om man ska till tunnelbanan eller nått. Då kommer en kille upp och blir asvåldsam och visar bilder på oss. Då har han fotat och följt efter oss heela dagen och är skitskum. Haha normal dröm.

Idag tänker jag slänga upp lite nya skönhetstips, nått speciellt ni vill läsa om idag, nått ag inte tagit upp eller som jag redan tagit upp? Jag vill ju veta vad ni vill läsa om med, just nu slänger jag ju bara upp inläggen och ämnena på måfå.. =)

Glöm inte tävlingen, ett par inlägg ner, kul att så många är med ocg tävlar!
Jag och fotografen har kommit fram till att det kommer finnas ett "tröstpris" till alla som varit med och tävlat.. Mer om det nästa fredag när tävlingen avslutas... =)

Nu blir det runda med doggen och sen ska det tvättas...

Malle - kommer bli mååånga namn att skriva upp att dra ifrån... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0