God morgon I´m back...

Morrn Morrn... Verkar som att strul slutat. Så nu kan man börja blogga igen.
Är skittrött. Sov skitdåligt inatt och så blev de sent. Men de va mys.. =P

Igår så hände inte så jättmycket. Städa som en galning här hemma. Riktigt sanerade =P
Lovar att man förmodligen knde hitta sars i mi lägehet innan den städades. Men nu är den jätteren och fin. Han dessutom ta hand om disken. Skulle dock ha velat tvätta men det får bli på fredag när jag kommer hem igen.

På kvällen sen åkte jag hem till Knivsta, var ju farsdag och det firades självklart med middag. Gott gott!
Sen kollade ajag och syrran på ensam mamma söker innan jag drog hem och träffade Mr. X.

Som sagt inte en allt för händelserik dag. Men trevlig ändå.

Ska inte göra så mycket idag. Ska till knivsta om ca 4 timmmar. Så innan dess ska jag mest slappa. Skönt skönt!

Hörs lite senare, och idag kommer 3 nya skönhetstips upp!

Malle - back in the game....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0