Fredagskväll...

Sådär, nu var det fredagkväll och fikan och slappandet hemma med Mr. E är inställt. Jag orkar helt enkelt inte, trotts att jag bara sovit mer eller mindre senaste veckan, så känner jag min inte riktigt frisk. Jag är loj på nått sätt som faktikst känns ganska skumt.

Så ska dra till Ica och köpa lite loka och vindruvor och sen blir det nog en film eller nått bra på tvn... Ska hämta cykeln som ja tappa på vägen med =P

Imorgon blir det i vart fall en sväng på stan tror jag. Ska spana in lite saker som jag ska shoppa sen när jag får pengar. och så på kvällen blir det antingen utgång eller liten minihemmafest här hemma... Får se, alla är så himla sparsamma just nu och ingen har någon större lust denna helg på grund av vädret. Men jag vill passa på då jag ÄNTLIGEN är lite ledig... =P

Malle - glöm inte tävlingen...


Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Ahaa, då är det lite svårt för mig eftersom jag är långt uppe i norr. ;D

2008-11-14 @ 22:43:03
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: R

Hej! Snälla hjälp mig att välja en klänning på min sida !! Jag behöver verkligen hjälp! Kramar

2008-11-14 @ 23:43:05
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0