Förlåt mig, jag är helt värdelös...

Sorry har inte blivit mer uppdatering. Åkte på disken och att hjälpa mamma och pappa att tvätta. Sen har jag och mamma suttit och gått igenom hur veckorna ser ut nu med brorsan som ska bo på lite olika ställen under tiden, taxin som kommer och hämtar honom varje dag osv.
Har även hjälpt mamma att kopiera och föra över en massa (läs: sjukligt mycket bilder) från kameran till bärbara.
Sen kom pappa och satte mig i sytjänst, hans skjorta hade tappat knappar så pysslade med det.

Men nu ska jag faktikst sova ska upp tidigt imorgon, men imorgon så har jag faktikst all tid i världen. Blev inte så mycket idag med försenade tåg och allt.

Hörs imorgon älsklingar!

Malle - time to sleep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0