Endast värd en tjugolapp...

Kom på en sak, eller händelse rättare sagt, när jag gick fram och tillbaka till Ica igår. En sak som hände för många härrans år sen, på stenåldern (ok, det var 5 år sedan, men fuck how old man börjar bli...), när jag gick i tvåan för att vara exakt.

Det var en skitdag, jag hade precis gjort slut med min pojkvän och vi tjaffsade asmycket, jag hade dåligt samvete osv. Mina vänner ville i vart fall att jag skulle följa med ut på krogen, och det gjorde jag, så fixade till mig och drog in till stan.
För att ni ska förstå poängen med denna historia måste jag berätta vad jag hade på mig. Ett par brottargympaskor, svarta tights, en jeanskjol som gick halvägs ner till knäna och ett sånt här linna från gina med spets längs med urringningen och längst ner (de va jättepopulära då).

Kommer till klubben och gick till baren för att beställa en cider. Klockan var inte så mycket så hade inte hunnit komma så jättemycket folk till klubben än, var väl halvfyllt. Klubben vi var på var gamla Alfons, nedlagt sedan länge, men var en sån här klubb för 18åringar.
När jag står i baren kommer en gammal (kanske 40-50 år) gubbe och ställer sig brevid mig. Han synar mig upp och ner, tar fram en tjuga, håller upp den och säger - Det här, det här gumman är allt du ngonsin kommer vara värd. Sen trycker han ner tjugolappen i min urringning pch går.
Jag brukar ALDRIG ha svårt att ha svar på tal, eller vara the biatch of the century, men jag bara titta på bartendern, och han och jag bara stod och gapa... VA fan skulle man säga till det lixom?
(Sen det faktum att han var en äckelgubbe som springer på sånna klubbar gjorde ju inte honom patetisk, neeej neeej inte alls).

Jag blev inte alls ledsen, är inte så att jag bryr mig vad en sån människa tycker och tänker om mig, utan jag blev så himla irriterad. Går till mina tjejer berättar. Vi festar på och mitt humör är kanske inte det bästa, men men.
Nån timme efter det ska jag gå på toa, så går till tjejtoan och ställer mig i kön. Efter nån minut kommer en tjej, ska gå förbi mig och skriker, men va fan, flytta på ditt feta arsle så jag kan komma förbi.... Och där va mitt tålamod slut och jag gick hem!!

Vilken jävla skitkväll... Hahaha, kommer alltid komam ihåg den kvällen. Den är ju ändå ganska komisk, så här i efterhand!



Bild: google.se

Malle - Garvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0