Diskberget är mysteriskt borta...

Ok, så mysteriskt är det väl inte egentligen, jag har helt enkelt bara diskat. Om de ändå vore så väl, då hade jag varit överlycklig! =P

Filmkvällen blir av i alla fall. Så blir först lite tacos och sen blir det film film, kanske kommer lilla Bessan hit och håller Boss sällis med. Får dom små liven trötta ut varandra.
Ush, hatar egentligen skräckisar, men är kul att småplåga sig själv ibland.
Miss. S kommer med oxå, skoj skoj. Men helt plötsligt så fick jag lite bråttom, ska vara nere på stan vid 4,och innan de ska jag förbi gamla butiken en snabbis, och sen ska jag möta upp Miss. L. Vi ska handla de sista och sen hyra våra filmer... NICE!!

Blir mer uppdatering sen, blir kanske en del bilder från vår lilla kväll med, måste ju slänga på mig mitt ansikte och börja röra mig.. =P

Taataa så länge!

Malle - time to run...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0