7 saker ni inte visste om mig...

Kakan står i ugnen och är klar om ca 15 min. Luktar redan gott i hela lägenheten. Mums!
Det bästa med denna kaka är att det knappt blir någon disk, och sånt tycker man ju om.

Tänkte att jag skulle haka på trenden om att berätta en del saker som mina läsare (förmodligen) inte vet om mig.

* Jag höll på att strypa mig själv i en lampsladd när jag var 3-4 år. Jag kunde inte sova och ville se hur många varv jag kunde snurra sladden runt halsen. (jag vet inte vidare värst smart, och hade inte pappa anat att nått var fel hade jag inte levt idag, och sen dess har alla sladdar satts fast i alla väggar och lister nitiskt)

* Jag blev huggormsbiten när jag var 2 år. Som den extrema djurvännen jag är så ville jag självklart klappa den lilla ormen. Låg på sjukhus ett på dagar och var en attraktion för alla läkare och läkarstudenter på Akademiska Sjukhuset. Vid det laget hade man ännu inte riktigt ett beprövat och bevisat motgick. Och än i dag ÄLSKAR jag ormar...

* Jag höll på att kvävas av en sån här orange godisbumling (gud va jag har vart nära döden många gånger känner jag nu när jag skriver detta... ), jag försökte få min syster att hjälpa mig men hon slog till mig och bad mig gå eftersom hon satt och kolla på "det kommer mera" med Arne Hägerfors (stavning?).
Pappa även denna gången som kom upp på övervåningen i rättan tid.

* Jag var extremt smal när jag var liten. Var glutenallergisk fram till jag var ca 10 år vilket bidrog till att jag var så smal. På vissa av mina skolfoton från låg och mellanstadiet ser jag mer eller mindre ut som ett skelett. Ni vet insjunkna ögon och kinder som ser ut som att man biter på dom.. Inte bra!

* Jag växte upp i ett hus utan våg. Mamma ville inte ha en våg i ett hus med två unga tjejer. Bra drag!

* Jag har nuddat Robbie Williams, het jävel det där. Min kompis fick även en ros av honom, som en annan brudjävel i sin tur tog genom att mer eller mindre slå ner min polare.

* Jag har sytt 3 stygn i min haka efter en störtdykning ner i ett stengolv. Nämde jag att det var utan bedövning?

Haha, kanske inte världens mest intressanta grejer.. men alltid nåt!

Nu måste jag gå och ta ut kakan...

Malle - ja jävlar, att man ens lever idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0