Det nya uppdraget...

Tänkte att jag skulle avslöja lite vad det där nya uppdraget jag fick i tisdags... Skitcoolt.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag får avslöja egentligen men, hela grejen är redan offentligt, och jag nämner ju inga namn så hoppas att jag inte gör nån arg.

Anyhooow... Uppdraget är som följer. Citytidningen har haft en stor tävling som då den tjejen som kontaktade mig har vunnit. Vinst; Att vigas uppe på globens tak, 080808. Hon ville att jag skulle fixa smink och hår, och visst vill jag det. Ska bli skitskoj, kommer även att skrivas och tas bilder som kommer i tidningen så jag får en massa bra publicitet.
Med ska förmodligen Mr. J som ska få fota lite, fatta vilka bra bilder han kommer få till sin bröllopsportfolio.
Tror att det kan bli hur bra som helst, ja menar hur många har gift sig på  globens tak?

Malle - avslöjar lite till för sina kära läsare...

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

tack så jättemycket! :)

2008-06-26 @ 14:33:37
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0