Snart att hoppa i säng...

Blev en calzone, riktigt gött. Nu har jag stillat de suget för ett tag framåt.

Har ju fått nys om att en viss Miss. Y läser mig skoj. Skoj skoj, hur går det med Mr. K??
I need som skvaller... Hmm slår dig en pling snart tror ja. Och självklart ska det blir en repris, snarare krav på en repris i månaden.. =P

Sitter och kollar på Insider. Blir så less på folk. Visst jag är verkligen inte för djurplågeri, pälsar osv. Men jag är FÖR väskor, handskar osv. Det görs nämligen endast av slaggprodukter från djuren i köttindustrin. Vad det heter kommer jag inte ihåg. Men det är delar av huden som återvinns på ett dött djur som dödats för att ge mat.
Så länge djur behandlas rätt inom köttindustrin så är jag inte emot det, och i sverige så är lagarna väldigt tydliga om de och kontrollerna stenhårda. Även inom EU finns dessa krav och kontroller. Klart att det finns ställen där sjuren far illa. Men i dagsläget är det långt i från ofta.
Däremot pälsindustrin, don´t get me started, det är enbart plågeri och inget annat.

Alla dessa djuraktivister går sååå långt över gränsen. Jag blir bara så less!

Nej orkar inte nu.. ska fortsätta på tv ett tag, försöka planera morgondagen, ska försöka orka ner på stan en sväng och sen så blir det sängen!

Natti Natti loved ones!

Malle - suck, och åter suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0