"God" Morgon...

Ok, ok... jag är uppe. Men det innebär verkligen inte att jag är pigg eller vid medvetande. Kom i säng vid ca 05.30 och nu är det dags att gå upp och jobba till Kl. 15.
 Sen ska det sooovas lite!

Gick faktiskt riktigt bra igår. Började vid 11. Fick byta av både Miss. Y och Miss. A några gånger. Och båda gångerna så kunde jag spela tillbaka lite som dom förlorat. Sen vi ca 00.15 så öppnade mitt bord. Och jääävlar va bra det gick. Den procenten är INTE att leka med. Hade ca 96 % av 8000 i vinst. Den du! =)
Nä men det var en soft kväll. Jag hade verkligen flyt.. jobbar ikväll igen, och ska INTE röra kortleken ikväll, utan jag hoppas på att jag har samma flyt idag.

Ush, såg en killpolare igår, så skulle gå över till honom, han står på andra sidan uteserveringen. Men när jag gått ungefär halvväg så ser jag att han gråter. Ja ba jaahaa, va har hänt nu då. Och när jag kommer fram och frågar vad det är som hänt (antar att det är tjejbekmmer) så bryter han ihop totalt. Jaha?
Då berättar han i vart fall att han dan innan fått reda på att hans pappa har en väldigt avancerad, svår och ganska långt gången cancer.
Försöker trösta och övertala honom att gå hem, men han va där med sina kompisar för det va en 25 Års-fest, och ingen av dom visste. Och om han skulle dra så skulle han ha behövt förklara sig... Dumt! Men jaja, gick och kolla till han lite då och då under kvällen i vart fall....

Nä... nu måste jag få lite mat i mig snabbt här, sen ska jag knata men kommer att ta med mig datorn så lägger snart upp ett 3:e skönhetstips.

Malle - sömn? vad är det?


Kommentarer
Postat av: Elena

Hello... Det är jag som är Elena Chanels matte. Fick din sida av Natalie Nellas matte. Guud så kul att få se lilla Boss igen, han va ju så liten sist.

Om du vill kan du lägga till mig på MSN så kan du få se bilder på lilla Chanel? Hon å Boss e så sjuuukt lika, mer än Nella. Så kul att man har hittat alla syskonen nu :D. Kram [email protected]

2008-08-16 @ 11:38:56
Postat av: cecilia

hejsan, tack så mycket för ditt fina råd, detlåter precis som i en dröm och att det kommer bli enkelt, jag önskar att det vore så, men det kommer förmodligen aldrig bli det. Jag vet att han aldrig skulle ge upp och det är så svårt nu när jag går i skola nära hans hem, han är inte riktigt som andra människor och jag är rädd för att träffa honom, men samtidigt så måste jag ju på nått sätt lämna allt, usch, tack så hemskt mycket igen för din fina kommenatr, det fick mig tänka i lite andra banor. Tack

2008-08-16 @ 12:24:06
URL: http://starkaliljor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0