Fy på mig...

Jag har varit en mycket dålig bloggare sista dagarna... men har ju haft så sjukt mycket att göra.
Som kompensation så kommer det hela två skönhetstips imorgon. Tänkte att jag skulle köra en till frågestund senare i veckan. Men mer om det senare.

Idag då, mamma var här. Så vi var ute och lekte med Bossen och så kollade vi en del på Project Runway. Blev en snabb sväng förbi IKEA för att köpa en ny hallmatta och lampor, och sen blev det storhandling på ICA. Så nu har man massa god mat hemma.
Gjorde en god ceasarsallad när jag kom hem. Mumma.

Tänkte fortsätta vara en dålig bloggare tills imorgon. Det är ju trots allt min lediga dag. Så jag får vara lat... =P
Nu, en kopp med varm choklad och några goda mackor. Och sen blir det snart sängen. Är riktigt trött.

Malle - hörs mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0