Vilka fynd...

Nu är jag hemma. Gud vad det är kallt, inte att leka med denna kyla!!

Fick väldigt bråttom ner på stan så fick kasta på mig kläderna, sminket och trycka i mig en frukost lite snabbt. var en kall, men skön promenad ner på stan. Blev först en liten vända in på Guldfynd, hade ett presentkort där. Hittade till slut en rikitg liten goding. Kommer användas flitigt. Blev ett hjärta, halsbandsberlock, och så köpte jag till en riktigt lång kedja.
Sen bar det av upp mot ackis (Akademiska Sjukhuset) för att Miss. L skulle hämta upp en kameraväska. Den promenaden var lång, kall och lite äventyrlig =P.
Tillbaka till stan och handla lite till... Ja blev en del till slut..

Avslutade med en liten lunch och en liten fika. Mys mys...

 
 


En del shopping blev det, och jag är supernöjd!



Nu ska en sliten och iskall malin börja städa och pilla här hemma... Hörs mer ikväll!

Malle - nöjd med fynden...

Kommentarer
Postat av: Linda

Skorna var grymt snygga!

2009-01-05 @ 18:36:17
URL: http://lindiz.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

ååh neej vilka snygga skor Avis :p

Skrev en liten rad om dig i bloggen nu. Har fortfarande inte fått svar om tiden på onsdag men jag återkommer ögonblickligen när jag får svaret!

2009-01-05 @ 20:05:57
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0