Victorias Secret Fashionshow 2008 - Flopp...

Jag är ett STORT fan av Victorias Secrets´s årliga visning. Jag har alla nedladdade och sätter mig ofta och kolla på showerna och blir lika inponerad varje gång.
För det första så är ju tjejerna så otroligt vackra, ja menar vem skulle inte vilja se ut som dom. Och sen går ju verkligen inte underkläderna, skorna och accessoarerna av för hackor heller. Men det är själva känslan i själva showen som är så cool. Artisterna, musiken, designen på scenen och allt runt om gör verkligen hela showen.

Men i år?
Nä, jag blev grymt besviken. Visst kan man inte överträffa sig själv hur många gånger som helst. Men tycker att de bästa showerna var 2006 och 2007. Tröttnar aldrig på de!

För det första. Scenen och platsen dom var på var allmänt tråkig. Uscher var bara avslagen, och tyckte att tejerna bara flummade runt. Underkläderna var inte heller av den kvaliten den brukar vara. Men det som verkligen störde mig var stylingen!

Visst kan jag förstå att man inte alltid kan köra på stora lockar och rosa, feminint och vacker. Men i år tyckte jag snarare att det var osmickrande för tjejerna. Håret hängde bara platt och livlöst, oftast i ansiktet på dom. Och den shimmrande, glittriga trenden fick bara tjejerna att se ut som att de va sminkade av 12-åringar.
Detta är tyvärr en trend som återkommer, den var väldigt inne vid 2000, men enligt mig så är det en väldig kladdig trend som är svår att få väldigt snygg.



Bild: google.se

Vad tyckte ni? Har hört att det är många som tycker som jag... tror många blev lite besvikna...

Malle - suck, ett år till nästa show...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Jaså? För jag var inne på hemsidan och där kunde man välja utbildningen i både Malmö och Stockholm. Så om jag vill vara på den säkra sidan ska jag välja Stockholm?

2009-01-06 @ 17:08:40
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

Vi borde hitta varandra. såg bilder på din fina plutt nu så jag känner åtminstonde igen honom :p



Men du vet vilken pressbyrå jag menar va?

På nedervåningen precis där man kan titta upp i hålet :p

2009-01-06 @ 17:40:24
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0