Veckans sminkning...

Yes, nytt år, ny start... Detta innbär att från och med imorgon så kommer jag att köra igång med Veckans sminkning igen.
Vad för slags sminkning det blir har jag inte riktigt bestämt en, men tror jag vet. Jag kommer även göra så att ni kan maila in sminkbilder till mig, så gör jag dom som veckans sminkningar. De kan vara hur avancerade som helst, och jag ska försöka hinna med så många som möjligt.

Vad tror ni om det??

Ikväll kommer även ett skönhetstips om rengöring av sina verktyg. Kommer inte riktigt ihåg om jag skrivit om det förut.. men i sånt fall får det bli repetition!

Malle - ska gå och handla lite..

Kommentarer
Postat av: FINA

det ska bli kul och se!:) kram må gott

2009-01-12 @ 22:54:09
URL: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0