Uppe med tuppen...

Vet ni?
Håll i hatten, jag är uppe, OCH jag är inte bara uppe, jag har hunnit vara hos tandläkaren och varit en lite väng på stan. Jag gick upp kl. 7. Dra på trissor!!

Håller visserligen på att dö då jag endast sovit 2-3 timmar i natt. Men detta är bra för min dygnsrytm. Tyvärr så jobbar jag ikväll så måste nog få några fler timmar, men är en bra början även om jag lägger mig och sover nån timme sen. Ska ju faktikst upp ganska tidigt imorgon med, så det går åt rätt håll i vartfall!

Idag blir det mest städning och tvättning som gäller. Ska beta av en redig telefonlista och maillista med, kanske inte allt för kul, men nödvändigt.

Nu känner jag att jag ska sluta, måste skriva om allt hela tiden, är så himla frusen i fingrarna att jag skriver fel hela tiden. Får gå och göra frukost istället. Liten Malin är hungrig...

Malle - ojoj, hann ju upp innan solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0