Nya jobbet...

Idag började alltså jag på det nya jobbet. Spännande spännande..
Hann inte blogga innan jag drog, så tyvärr... =P

Började vid 1, och först så gick vi igenom hur vi ska jobba de närmsta månaderna. Allt från att planera mässor och möten till vilka kontakter vi ska ta osv.. Och det är där som jag kommer in. Jag ska hjälpa till att få in denna produkt på skönhetsmarknaden. KOmmer bli superkul tror jag, ett väldigt omväxlande jobb.

För er som inte hänger med så har jag börjat jobba på Twinkles. Det är ett tandsmyckesföretag med säte här i sverige.

Om ni vill vill veta mer om tandsmycken, vilka salonger som erbjuder Twinkles eller vill sammarbeta med twinkles så hör av er till mig!

Efter jobbet så gick jag till mitt nya gym och hämtade mitt nya gymkort, äntligen kan jag börja träna!! Därefter blev det en sväng förbi ico och handla lite förnödenheter, och sen rusa hem för att göra lite käk... Så fruktansvärt hungrig.
Blev en enkel tonfiskpasta med röd paprika, mycket gott och nyttigt. Dessutom tar det bara 15 min att göra!

Eftersom jag höll på att stressa ihjäl mig till jobbet så hann jag bara ta en snabb dagens så den är ganska dålig, men man ser i vart fall vad jag hade på mig idag.



Nu ska jag ta och lugna ner mig lite och sen ska jag slänga upp ett skönhetsinlägg till er... =)

Malle - nöjd med första dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0