Natti Natti...

God kväll!
Tittade ni på Grammisgalan? Var den bra?
Zappade förbi några gånger, men självklart såg jag på Top Model. Helt rätt tjej åkte...

Ska strax sova... Bestämde mig för att vara hemma ikväll. Mr. P fyller ju 25 år idag och skulle ha lite förkartong med följade utgång på det och ville väl att jag skulle komma över. Men kände det att jag inte orkade. Ska ju upp tidigt imorgon för en jobbgrej, mer om det imorgon. Sen så somnade jag i soffan och sov i över 1,5 timme. Så känner mig lite småhängig.

Men men, hoppas att ni sover gott. Hörs mer imorgon!

Malle - time för bed...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejj!



Vi ska vara där 16.00.

Elita och Rebecca har iallafall tackat ja. Eventuellt att Mikaela tackar ja efter den 12e (hon e på semester nu).

2009-01-08 @ 16:49:14
URL: http://www.sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0