Mys mys...

Åh va kul att ni har kommit igång med kommenterandet igen. Blir ju så himla mycket roligare att blogga då. Då vet man att de som läser i vart fall uppskattar smörjan man skriver..

Men nu vill jag be er om en tjänst... Jag vill veta vad ni vill ha tips på. Ger Er ju en massa tips, men känns som att jag bara slänger upp tips på måfå, tipsa mig gärna om nått så vet jag att jag ger er tips ni faktikst vill ha. Är så svårt att bara sitta och mata fram ideer med! =)

Ska försöka få igång mobilbloggandet igen, men det verkar inte vilja funka med min nya mobil. Suger ju att inte kunna mobilblogga när man är iväg på nått. Blir ju så glest mellan uppdateringarna...

Jaja, jag ska ta en liten runda med hunden nu, och ikväll blir det kebab och popcorn framför Top Model.



Kom igen nu, ge mig lite tips så att skönhetstipsen kan flöda igen... =P

Malle - ute och promenerar...

Kommentarer
Postat av: Sanna Enoksson

Är den här frisyren krånglig?: large.jpg" rel="nofollow">http://www.whosdatedwho.com/fashion/pictures/4L/07/5407large.jpg



Sååå snyggt, fräscht. Så vill jag se ut imorrn. haha

2009-01-06 @ 20:22:06
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0