Kanske behövdes...

God morgon gött folk!
Vaknade typ nyss. Eller va uppe en sväng vid kl.6 och va ute med Bossen. Somnade om sen och vaknade vid halv 11, gullade med bossen en massa och somnade tydligen om igen och vaknade nu. Kanske var det så att jag behövde sova lite. Vem vet...

Idag ska jag vara hemma hela dagen. Har varit ett jäkla farande på mig. Så ska vara hemma och beta av en del jobbgrejer. Och tror att jag bara ska vara hemma ikväll med. Var faktiskt längesen jag bara var hemma och tog det lugnt en fredag. Får dock se vad som erbjuds.. =P
Imorgon så ska man ju upp och iväg på plåtning, självklart kommer det vara en massa backstagebilder och kanske filmer. Tar med mig lilla datorn så kanske jag kan blogga där om jag kommer in på nätvärket..

Ikväll är det dessutom premiär för Lets dance och det måste man ju se... =P

Nä nu skriker magen av hunger, så ska slänga i mig lite frukost och sen sätta igång här idag... Ska slänga upp nått skönhetstips här under dagen med...

Malle - bättre bloggning idag än igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0