Jobba jobba jobba...

God morgon babes!

Om nån timme ska jag börja röra mig ner mot stan för att ta mig till tåget mot Sthlm. Idag är ju plåtningen för bracy.se. Ska bli riktigt kul. Har dock bestämt mig för att jag inte ska ta med mig Bossen, tyvärr. Men jag ska på lägenhetsvisning ikväll. Så måste åka från sthlm en viss tid och hon får hålla visningen öppen ett tag extra för min skull, och då hinner jag inte åka hem och lämna honom emellan.

Jag tar i vart fall med mig den lilla datorn så om jag hittar ett nätverk att snylta på så kommer en del uppdateringar under dagen. Annars blir det bilder osv när jag kommer hem, runt 8-tiden.

Nu blir det i vart fall bus med Bossen och fix av mig själv, hinner jag så lägger jag upp en dagens outfit.

Malle - time to fix..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0