Hemma igen...

Hej, nu har jag precis kommit hem från stan. Hann inte blogga imorse. Var iväg på en anställningsintervju på en intredningsbutik här i Uppsala. Gick riktigt bra och det verkar som de tycker de med. Men får veta hur de går inom två veckor.
Förutom att bussarna strula som satan och jag kom några minuter för sent så gick det som sagt super. De har så sjukt snygga grejer där. Synd att man måste vara miljardär för att handla där. HIttade äntligen de glasen jag vill ha. Men man får punga ut 500 Kr för 2 glas.... Värt, hell yeah! =P

Sen blev det att stressa ner på stan och möta upp Mr. J, gick till waynes och fikade/käkade frukost. Planerade en del plåtningar osv, och efter ett tag kom Miss. A, Miss. J och Miss. A´s pojkvän förbi. Så satt och snacka skit och planerade plåtningar med de med....

Nu har jag i vart fall kommit hem och det ska storstädas här hemma! DET BEHÖVS!
Och imorgon bitti så ska jag på lägenhetsvisning. Världens finaste lägenhet!! Me want!

Men nu ska jag börja skura här hemma!

Malle - moppen i högsta hugg...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanon! Då är du bokad.

Vi ser till att rulla in samtidigt på tåstationen nästa gång också så kan vi ta följe.



2009-01-08 @ 17:53:17
URL: http://www.sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0