Hemma från jobbet...

Sorry att det inte blev nån uppdatering under dagen.. men blev lite missberäkning på tiden i morse så hann inte och sen kan jag inte blogga på jobbet. Eller kan säkert men känns inte som att jag vill fråga andra dagen om jag får hålla på med bloggen under arbetstid. Ska försöka få igång mmsbloggningn igen. Så kan jag uppdatera lite under dagarna jag jobbar.. jobbar ju ändå bara halvtid så hinner med bloggen de dagarna jag är ledig!

Har varit en bra dag på jobbet, hunnit med en del och börjar komma in i allt. Var på Waynes och käkade tillsammans med Chefen och hennes dotter. En god foccacia. Mumma!
Stackars smossen fick va själv länge idag, men är så sällan så det får han tåla. =P
Är ganska seg idag med, men gud va skönt jag sov inatt. Det var längesen jag somna så tidigt och sov så skönt. Kul att börja ha en massa att göra på dagarna utan att behöva oroa sig för en massa saker för det...

Nu väntar lite städning och diskning innan jag ska kura ihop i soffan framför top model..

Malle - hörs snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0