God morgon loves...

God morgon!!
Hoppas att ni sovit gott för det har verkligen inte jag. Jag är så less på denna lägenhet så det finns inte. Eftersom det varit riktigt blåsigt inatt, precis som många gånger förut så har jag inte fått en blund. Jag bor ju på vindsvåningen och har förråd på båda sidor av min lägenhet. Enligt mig är det inte isolerat alls, för du hör ALLT från alla h¨åll och kanter i min lägenhet. Du hör från de andra lägenheterna, inne och från förråden. Det är lite öppet till förråden så att det kan blåsa in, precis som vanligt, man brukar ha så för ventilation och för att förhindra mögelskador etc. Men det gör att alla möbler står och slår mot nätet hela tiden. Och det låter typ som att man håller på att dra runt och slå i en massa tomma bokhyller, HELA NATTEN. Och dessutom hör jag ju allt från alla balkonger, tomma blomlådor som slår mm. Arg!
Tror jag fått 2 timmars sömn i natt.

MEN, är på väg på en visning nu, till en jättefin lägenhet. Så håll tummarna för mig nu att jag kan snärja den lilla underbara skapelsen.
På vägen hem ska jag passa på att ta en powerwalk, joggtur. Tror även att jag ska ta och sova två timmar när jag kommer hem med. Har massor att göra idag och vill var aliiite vaken i huvet i vartfall. Och sover hellre på förmiddagen än eftermiddagen annars blir man seg. Som om jag inte redan låg efter i sovtimmar efter helgen....

Nä nu ska jag strax gå, men GOD MORGON!!

Malle - less så det skriker om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0