Ett sent god morgon!

Hej hallå alla läsare!
Hoppas att ni hade en superkväll igår och att ni sovit gott. Förhoppningsvis så är ni inte allt för bakis heller... =P

Blogg.se har hållt på att krånga hela morgonen igen så har inte kunnat logga in. Jäkligt irriterande, de måste fixa till allt sånt där någon gång.
Hann aldrig blogga igår kväll, jag sov ett tag och sen blev det till att käka mat, byta om och dra till nattjobbet. Gick bra och jobba, men min statistik var ju inte bra... Crap!
Men det var en del att göra ändå, vilket vi inte trodde, är ju ändå precis innan löning. Men folk var det, och spel likaså.

Nu ska jag fixa mig och sen börja dra mig tillsammans med Bossen. Vi ska ju inte till stockholm för plåtningen med Bracy.se. SKa bli kul... men är ju lite stressigt med. Börjar ju jobba sen ikväll igen kl. 22.
Men men vi ska nog hinna med en hel del... Sen kommer mamma och pappa och hämtar mig vid 19-20 tiden så får jag skjuts hem med alla grejer och hunden.

Hörs då!

Malle - stress stress, massa jobb.. =P

Kommentarer
Postat av: emelie

god morgon, jätte söt blogg, allt bra idag ?=)

2009-01-19 @ 11:01:26
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0