Vilken förkylning...

Suck, är verkligen knölförkyld. Har legat och sovit tills nu. Superskönt, men inte mår jag bättre för det.

Blir så trött. Men märker att jag klarar mig längre och längre mellan gångerna jag blir sjuk nu när kroppen börjar lugna ner sig och slappna av sen butikstiden. Skönt! Men det kommer ta ett tag och är lika bra att låta kroppen sköta sitt. För att jag ska kunna må bra och få en bra hälsa så kommer det krävas massor av tid.

Ska sova lite mer nu, mår inte alls nått bra, hörs lite senare. Hoppas att jag är frisk imorgon för jag måste jobba.. =(

Malle - sjuk igen...

Kommentarer
Postat av: sanna

Bli frisk smulan! :)

2009-02-05 @ 22:56:36
URL: http://www.sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0